В рамках розвитку даного проекту ми зацікавлені залучити усіх, хто може поділитися цікавою інформацією, досвідом, запропонувати співпрацю. Зацікавлені у посиланнях на цей сайт.

Перспективні плани

1. Бюджет

Видатки функціонування

Напрям Млрд. динарів Млн.$
Президент 7,9 73,1
Прем’єр Міністр 3,4 31,5
Національна оборона 1.118,2 10 353,7
Внутрішні справи та місцеве самоврядування 426,1 3 945,4
Міжнародні відносини 30,5 282,4
Юстиція 73,4 679,6
Фінанси 95,3 882,4
Енергетика 44,8 414,8
Видобувна промисловість 5,3 49,1
Сільське господарство 254,2 2 353,7
Справи ветеранів 248,6 2 301,9
Релігійні справи 26,03 241,0
Торгівля та захист споживачів 20,5 189,8
Транспорт 11,2 103,7
Водні ресурси і навколишнє середовище 17,6 163,0
Інфраструктура 19,08 176,7
Житло і архітектура 21,3 197,2
Середня освіта 764,05 7 074,5
Вища освіта 312,1 2 889,8
Професійна освіта 50,3 465,7
Зайнятість 226,4 2 096,3
Туризм 4,1 38,0
Культура 19,05 176,4
Соціальне страхування 118,8 1 100,0
Охорона здоров’я 379,4 3 513,0
Молодь і спорт 37,2 344,4
Преса 19,3 178,7
Телекомунікації 3,8 35,2
Нерозподілені видатки 448,1 4 149,1
ВСЬОГО 4807 44 509,3

 

Видатки розвитку

Напрям Млрд. динарів Млн.$
Промисловість 7,4 68,5
Сільське господарство і водні ресурси 271,4 2 513,0
Підтримка розвитку продуктивних сил 32,3 299,1
Економічна інфрастуктура 685,7 6 349,1
Освіта 160 1 481,5
Соціо-культурна інфраструктура 113 1 046,3
Житлові програми 470 4 351,9
Всього інвестицій 2403 22 250,0
ВСЬОГО 3177 29 416,7
2. Будівництво житла та соціальної інфтраструктури

Для того, щоб підтвердити свою прихильність продовженню інтенсивного житлового будівництва в період 2015 - 2019, а також зменшити структурний дефіцит шляхом забезпечення підтримки різних потреб, Уряд Алжира включив у свій план дій нову програму, що передбачає будівництво 1,6 мільйонів квартир.

Передбачено будівництво 4-х нових міст в рамках Національного плану управління земельними ресурсами "SNAT 2030": Сіді Обдала, Буйна, Бугезоль та Ель-Менеа.

Крім того, передбачено будівництво нових міських цетрів

• Ер-Ріш Драа, розташований в Аннабі, на площі 1 344 га з населенням 250,000 жителів,
• Аін Нахас (134 га і 36 000 жителів)
•Алі Менджелі в Костянтині
• Уамрі (Медея) (1000 га та 100000 жителів);
• Новий міський центр в місті Оран (1400 га та 250000 жителів).

3.Створення соціальної інфраструктури

Продовжується формування трьох великих регіональних гідросистем, конфігурація яких в значній мірі визначається містами Оран, Алжир і Костянтина з точки зору споживання ресурсів:
• західні гідросистеми (включаючи Оран - Арзев) і великі іригаційні системи і, периметр яких розпочинається із споруд, що регулюють стоки річок Тафна і Мактаа, а також використання нетрадиційних ресурсів у вигляді опріснення морської води завдяки будівництву відповідних установок в Мактаа і Кахрама, потужністю 1 00,000 м3 / добу і 500 000 м3 / добу відповідно; а також будівництво очисних споруд в місті Оран.
• гідравлічна система Центру, що постачає столицю і все міста навколо зі сходу на захід і на рівнині Мітіджа і від великих гребель Кедара, Таксебт Кудіат Асердун і Сук Тлата, включаючи також, опріснювальні станції і очисні споруди в регіоні.
• гідравлічна система Сходу домінує як дамба Бені Харуна, яка живить полюс міста Костянтина і міста навколо, іригаційні на високі плато Костянтини.

І інтегровані проекти водопостачання:
• Долина Шеліф із каскадом регулюючих гребель гребель вгору і вниз за течією із відповідним розширенням іррігаційних систем
; • Долина Сумам, включаючи греблю Тілесні;
• Високі плато Сетифа, які обслуговує ряд взаємопов'язаних гребель, мобілізуючи притоки північної частини регіону для того, щоб покрити попит на воду міст і районів коридору Сетиф - Ель-Еулма, розвивати зрошувані землі в безпосередній близькості від цих міст.
• Прибережні райони і Телліен Схід - ряд гребель, що регулюють притоки Джен Джен, Саф Саф Кебір і Сейбуз.
• Сахарскі зони, включаючи підземні водні ресурси, що використовуються для задоволення місцевих потреб (в тому числі з Таманрассет від Ін-Салах)

4. Розвиток транспорту

Основні елементи програми розвитку сектора (2015/2019)
(1) – Сектор морського сполучення
(A) Морський пасажирський транспорт:
Розвиток програми модернізації існуючих ліній (Алжир / Європа) і відкриття нових внутрішніх морських ліній (Національний каботаж), а також морських ліній із сусідніми країнами (Італія, Іспанія, Туніс і т.д ...)

Продовження програми модернізації поромних терміналів (Аннаба, Джен - Джен, Газауед ...)
морський фрахт
: Реконструкція і збільшення національного торгового флоту, здатного забезпечити охоплення морської торгівлі Алжира, принаймні на 30%.
У сього за програмою передбачено придбати 25 торгових суден, 6 з яких вже було отримано.
• Розвиток власної ремонтної бази флоту на основі національного підприємства ERENAV • Будівництво і розширення діючих портів.
Зокрема, передбачається будівництво нового порту Ель Хама дія в 20 км від міста Типаза потужністю переробки 45 млн. тон на рік.

•(2) – Сектор аваційного сполучення
Придбання 16 нових літаків буде до кінця 2016 г. для національного авіаперевізника Air Algerie;

- Завершення нового терміналу в міжнародному аеропорту до 2018 року;
- Завершення програми впровадження і оснащення 5 нових диспетчерських пунктів
(Алжир, Оран, Гардая Костянтин і Таманрассет)
- Завершення Центру управління району аеронавігації в Таманрассет (щоб покрити південний регіон ...)

(3) – Сектор залізничного сполучення
Постійні інвестиції в даний час ведуться як з точки зору розвитку
інфраструктури та модернізація, оновлення та придбання нового обладнання і технічного обслуговування;
• Організація SNTF в EPIC перевищено широко зловживали і показав свої межі з точки зору продуктивності і відповідати на запити на внутрішній попит на залізничному транспорті;
Подальший розвиток залізничної мережі:
- Магістраль Північ вважається головною артерією, що з'єднує більш розвинені регіони з портами і промисловими зонами і логістичними платформами,
- Модернізація лінії на сході, її дублювання для потреб, викликаних експлуатацією родовищ корисних копалин (залізо, фосфати) і проектуванням нових виробничих комплексів;
- Завершення будівництва нової залізничної магістралі гірській місцевості, що проникає зв'язати північні і південні регіони,
- Будівництво нових ліній і під'їзних шляхів нових промислових зон (наприклад, порт Джен - Джен / сталевий комплекс Bellara) і їх розвиток.
- Поступова електрифікація всієї залізничної мережі,

Продовження реалізації проектів будівництва трамваїв і метро, включаючи будівництво нових станцій і модернізація і реконструкція існуючих станцій метро в столиці країни
(I),
Гранд Пост / Плас де Мортір
(Ii)
Хай-ель-Бадр / Аін і Наджа
(III)
Ель-Гаррах / Баб Езуар)

Реалізація нових проектів розвитку міського трамвая (Сетиф: Сиди Бел Аббес, Оуаргла і Мостаганеме) і завершення розширення трамваю в місті Константина;

5. Будівництво доріг

Державні підприємства міського транспорту
в тому числі рівень реалізації
48 провінцій вже була завершена. (700 автобусів уже були порушені і receptionés)

Програми в прогрес і перспективи:
A. Поточні програми:
Велика частина поточної програми розподіляється наступним чином:
1 - З точки зору змісту і розвитку
дороги:
3700 км на розвиток дорожньої інфраструктури (створення
новини, дублювання і модернізація);

5724 км в забезпеченні дорожніх активів (будівництво, експлуатація і ремонт дороги);

Будівництво і зміцнення 136
структури;

46 операції по видаленню з аварійно-небезпечних чорних плям;
2 - південні регіони програми розвитку і нагір'я
Спеціальна програма розвитку Південного регіону ґрунтується на рекомендаціях Генерального плану доріг і автострад (2005 - 2025),
керівні принципи якого полягають в наступному:
- Реалізація стратегії розвитку на узгодженої і комплексної основи для реалізації структурних осей,
- Поступове обслуговування по всій країні,
- Модернізація дорожньої мережі, включаючи структурні осей і розвиток ключових ланок (армуючої сітки) і прикордонних доріг для відкриття і відкриття в Африці
,
Програма стосується вилайя
Adrar, Лагуат, Biskra, Бешар, Tamanrasset, Уаргла, Illizi, Ель-Уед і Ghardaia Tindouf.
Реалізація автомагістралей:
Схема автомагістралі дороги майстер-2005
-2025, Зазначено 24 шосе на північ облігації
- Південь, який з'єднає лідерів
з вилайета і портів:
По-четверте автомагістралі кільцевої дороги, що зв'язує з B.B.A - 265
км
Highway високогір'ї, лінійний 1.030Km вивчається з запуском
Перша частина лінійного 102 км, що зв'язує Батна Khenchela;
508 операцій планується в рамках доріг і автострад РОЗВИТОК, зосередивши увагу на:
- Створити новий:
2967 км,
- Модернізація: 2145 км,
- Дублювання 2530 Km,
- Уникнення: 535 км,
- Будівництво 162 художніх робіт.
Під гарантії доріг, 13952 км доріг (всі категорії) запрограмовані.
З точки зору морської інфраструктури, сектор забезпечує реалізацію наступних дій:
24 операції по створенню, розширенню,
для армування і ремонтних робіт
Порт на 15 портів;

18 виробничих операцій житла і рибальські порти і причали;

23 операції, розвиток, розширення рибальських укриттів, рибальських морських та річкових портів;

33 сайтів операції берегоукріплювальні

6. Енергетика

 

7. Програми розвитку інших секторів

Les Villes Nouvelles , elles sont en cours de réalisation sur des sites identifiés dans le
cadre du Schéma National d’Aménagement du Territoire «SNAT 2030». Ces villes nouvelles au nombre de 04 (Sidi Abdellah, Bouinan, Boughezoul, et El Ménéâa.

Parmi les pôles urbains déjà lancés ou
en cours de création :
• Draa Errich situé à Annaba, créé par décret sur une superficie de 1.344 ha et pour une population de 250.000 habitants,
• Ain Nahas (134 ha et 36.000 habitants) et
Ali Mendjeli à Constantine,
• Ouamri (Médéa), en cours de creation pour une superficie de 1.000 ha et 100.000 habitants,
• Le nouveau pôle urbain d’Oran , en cours de creation pour une superficie de 1.400 ha et 250.000 habitants.